+905338242224

پشتیبانی واتس آپ

+905338242224

پشتیبانی تلفنی

برترین دانشگاه های قبرس شمالی

برترین دانشگاه های قبرس شمالی

برترین دانشگاه های قبرس شمالی

در طی سال های اخیر دانشگاه های برتر قبرس شمالی به دلیل قرار گرفتن در رنکیک های جهانی، ارائه بورسیه های متنوع، خوابگاه های فول امکانات و شهریه کمتر نسبت به دانشگاه های دیگر کشورهای اروپایی به محبوبیت خیلی زیادی بین دانشجویان بین المللی دست یافته است.

قبرس شمالی تعداد قابل توجهی از دانشگاه های بین المللی را در خود جای داده است که کاملا معتبر بوده و حتی امکان انتقالی دانشجویان از این دانشگاه ها به دانشگاه های کشورهایی مثل انگلستان و آلمان امکان پذیر می کند.

دانشگاه هایی مثل دانشگاه بین المللی قبرس شمالی یا CIU دانشگاه نیرایست،دانشگاه مدیترانه شرقی از پر طرفدارترین دانشگاه هایی هستند که برای ادامه تحصیل میتوانید انتخاب کنید.

درهمه ی دانشگاه های برتر قبرس شمالی به زبان انگلیسی میتوانید ادامه تحصیل خود را در مقاطع مختلف داشته باشید و نیازی به دانستن زبان ترکی ندارید.همه ی دانشگاه های برتر قبرس شمالی از تجهیزات و دستگاه های تخصصی برخوردارند.استاتید انگلیسی زبان و نظام آموزشی این دانشگاه ها مطابق با نظام آموزشی آمریکا میباشد. 

رنکینگ اروپایی این دانشگاه ها زیر 1000 و رنکینگ جهانی زیر 2000 است.

دانشگاه مدیترانه شرقی یا همان EMU در شهر تاریخی فاماگوستا واقع شده و ظرفیت پذیرای بیش از 17000 دانشجو از 100 کشور جهان را دارد.

 دارای سطح آموزشی با کیفیت بالا و دارای تاییدیه های بین المللی از دانشگاه های اروپا را دارد و همین موضوع باعث میشود که دانشجوییان بتوانند انتقالی بگیرند.

شهریه های این دانشگاه به طور میانگین از 4000 دلار الی 8000 دلار سالیانه برای مقطع کارشناسی در رشته های مختلف میتوانید در نظر بگیرید.

برای مقاطع ارشد به بالا این مبلغ به 500 الی 1500 هزار دلار میتواند کاهش پیدا کند.

تمام دانشجویان بین المللی که قصد ادامه تحصیل در این دانشگاه را دارند میتوانند مشمول %50 بورسیه باشند.

دانشگاه بین المللی مدیترانه شرقی در قبرس شمالی
دانشگاه نیرایست قبرس شمالی

دانشگاه خاور نزدیک یا همان نیرایست یکی دیگر از دانشگاه های برتر بین المللی در نیکوزیا پایتخت قبرس شمالی میباشد.

این دانشگاه یک موسسه بسیار رقابتی با امکانات پیشرفته است و با استانداردهای خیلی بالایی به دانشجویان آموزش داده میشود.

هزینه تحصیل در این دانشگاه بسته به مقطع کارشناسی، ارشد و دکترا متفاوت است و معمولا برای بحث کارشناسی با میانگین بین 5000 تا 12000 یورو میتونید شهریه در نظر بگیرید، اما برای مقاطع بالاتر بطور میانگین 1500 یورو کفایت میکند. 

دانشگاه بین‌المللی قبرس (یا به اختصار CIU) ، واقع در قلب قبرس شمالی، شهر نیکوزیا، یک دانشگاه بین‌المللی و چندفرهنگی شناخته‌شده است که سالانه به بیش از 20 هزار دانشجو از 110 کشور پذیرش تحصیلی اعطا می‌کند و یکی از مقاصد محبوب برای تحصیل در قبرس به شمار می‌رود.

دانشگاه CIU از زمان تاسیس در سال 1997، شاهد رشدی بی‌سابقه بوده است؛ نه‌تنها جمعیت دانشجوهای آن افزایش داشته است، بلکه از نظر برنامه‌های آکادمیک و اعضای هیئت علمی هم رشدی قابل توجه داشته است.

دانشگاه CIU که با 220 دانشگاه مختلف از سرتاسر دنیا توافقنامه‌های همکاری دارد، در فهرست دانشگاه‌های جهانی یونسکو هم قرار گرفته است و از سوی NARIC برتانیا و همچنین هیئت آموزش عالی ترکیه (YOK) به رسمیت شناخته می‌شود. 

دانشجویانی که مدرک زبان انگلیسی ندارند می توانند پس از ورود به دانشگاه مورد نظرشان از دوره های آموزشی زبان دانشگاه استفاده کنند. کشور قبرس شمالی میتواند دروازه ای برای ورود به کشورهای اروپایی باشد، یعنی شما بعداز اتمام تحصیلاتتان میتوانید برای ادامه تحصیل و حتی برای کار به کشورهای اروپایی مهاجرت کنید.

برای ورود به کشور قبرس شمالی چه برای تحصیل و چه برای صفر و چه برای سرمایه گذاری و یا تجارت شما فقط نیاز دارید که ویزای فرودگاهی این کشور را داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
طراحی توسط رحمان وب