+905338242224

پشتیبانی واتس آپ

+905338242224

پشتیبانی تلفنی

خوداشتغالی در قبرس، یک تیر و چند نشان

در مسیر مهاجرت شما و خانواده دلبندتان به قبرس به مانند یک پل مستحکم همراهتان هستیم تا به اهداف مهاجرتی خود برسید. با مهاجرت کاری به قبرس، اقامت یک کشور اروپایی را دریافت می‌کنید، از یک زندگی راحت بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید در کنار خانواده خود زندگی شادی را داشته باشید.

بهترین مشاغل خوداشتغالی در قبرس

در عصر حاضر بیشتر افراد ترجیح می دهند به صورت خوداشتغالی فعالیت نمایند و اعتقاد دارند سود مالی این نوع کسب و کار بسیار زیاد است. برای خوداشتغالی می بایست ابزارهای آن را نیر داشته باشید. این ابزارها عبارتند از: دسترسی به اینترنت آزاد، حساب بانکی جهانی و آزادی که قبرس همه این موارد را به شما ارائه می کند. 

ترید

برنامه‌نویسی

طراحی و گرافیک

تولید محتوا

خدمات ما برای مهاجرت آسان شما

تجربه خوداشتغالی در قبرس

قبرس برای کسانی که تمایل دارند بصورت خوداشتغالی فعالیت نمایند کشور بسیار مناسبی است. دلایل متفاوتی را می‌توان برای مهاجرت به قبرس برشمرد که عبارتند از:

نرخ مالیات در قبرس بسیار پایین است 

دسترسی به دنیا بدون محدودیت امکان پذیر است

دریافت کار از کارفرما آسان‌تر است

با افتتاح حساب بانکی در قبرس، معاملات خود را به راحتی اتجام می‌دهید

سوالات متداول

برخی از سوالات متداول کاربران پل قبرس که شاید سوال شما هم باشد

مفتخریم که اعلام کنیم تنها شرکت مهاجرتی با دو شعبه در قبرس شمالی و قبرس جنوبی هستیم. شما با خیال راحت از طریق شرکت ما، می‌توانید به قبرس شمالی یا جنوبی مهاجرت خوداشتغالی داشته باشید.

می توان برای هر دو کشور اقدام نمود اما توصیه می شود از این روش برای مهاجرت به قبرس شمالی استفاده کنید

شرکت ما با همکاری مجرب‌ترین مشاوران و کارشناسان در زمینه مهاجرت تحصیلی، آماده ارائه بهترین خدمات از مشاوره تحصیلی تا اقامت شما در قبرس شمالی و قبرس جنوبی می‌باشد. همچنین دریافت پذیرش دانشگاهی بدون هیچ هزینه‌ای دریافت می‌شود.

مزایای زیادی برای مهاجرت تحصیلی به قبرس وجود دارد که برخی از آنان عبارتند از: قبرس دارای امنیت بالایی برای زندگی است، از لحاظ فرهنگی به ایران نزدیک است، آب و هوای عالی، سیستم درمانی پیشرفته، دسترسی آزاد به اینترنت، افتتاح حساب بانکی جهانی و...

متاسفانه امکان تحصیل و کار به صورت همزمان وجود ندارد و هر مهاجر می‌بایست یکی از ویزاهای کاری یا تحصیلی رو اخذ نماید.

شرکت ما دارای مجوز از دولت قبرس است و همچنین دارای 4دفتر در شهرهای مختلف ایزان می‌باشد. همچنین برای دریافت پذیرش دانشگاهی هیچ هزینه‌ای از متقاضیان دریافت نمی‌گردد مه همین موضوع باعث اعتماد بیشتر می‌گردد. 

مقایسه آگهی ها

مقایسه
طراحی توسط رحمان وب