+905338242224

پشتیبانی واتس آپ

+905338242224

پشتیبانی تلفنی

چرا در قبرس کار کنیم ؟

ااگر هدف شما مهاجرت به کشور دیگری برای فرار از آلودگی ، ترافیک ، امنیت ، بحران اقتصادی و هوای بارانی و زمستانی است، پس یکی از مقصدهای جذابی که ممکن است در نظر داشته باشید قبرس است. شما قادر خواهید بود مهاجرت کاری به قبرس رو به شکل کم هزینه ، سریع و آسان تجربه کنید .

ثبات بازار کار

در مارس 2022، نرخ بیکاری در قبرس تنها 6.5٪ بود که مشابه بیکاری فعلی اتحادیه اروپا است که در ژانویه 2023 6.1٪ بود.

امنیت و آزادی

قبرس کشوری امن با شبکه خدمات اضطراری کاملاً عملیاتی است. جنایت علیه گردشگران غیر معمول است و تحمل این کشور در برابر مواد مخدر صفر است.

مزایای اقتصادی و اجتماعی

بهره مندی از درمان و تحصیل رایگان در محیطی بینظیر در کنار مزایای اقتصادی و حقوق منطقی متناسب با هزینه های زندگی.

خرید ملک در قبرس، یک تیر و چند نشان

در مسیر مهاجرت شما و خانواده دلبندتان به قبرس به مانند یک پل مستحکم همراهتان هستیم تا به اهداف مهاجرتی خود برسید. با مهاجرت کاری به قبرس، اقامت یک کشور اروپایی را دریافت می‌کنید، از یک زندگی راحت بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید در کنار خانواده خود زندگی شادی را داشته باشید.

بهترین مشاغل در قبرس

قبرس یک کشور در حال توسعه می‌باشد که باتوجه به پیشرفت زیرساخت، به مشاغل جدید هم نیاز دارد. از آنجایی که قبرس یک کشور جزیره‌ای است، مشاغل خاصی در قبرس رونق دارند که می‌بایست برای مهاجرت کاری به این جزیره رو به رشد آنها را مدنظر قرار دهید. مهم‌ترین نکته‌ای که برای مهاجرت کاری باید مدنظر قرار دهید این است که می‌بایست دانش زبانی خود را بخصوص در انگلیسی و ترکی افزایش دهید تا بتوانید کار مناسب را در کوتاهترین زمان بیابید 

گردشگری و هتلداری

مشاغل ساختمانی و املاک

خدمات تعمیر و نگهداری

آرایشی و زیبایی

خدمات ما برای خرید آسان شما

تجربه مهاجرت کاری به قبرس

قبرس یک کشور درحال توسعه با آینده درخشان می‌باشد، بنابراین آینده کار در این جزیره روشن پیش‌بینی می‌شود. 

کار در قبرس را می‌توان در چند جنبه مورد بررسی قرار داد: 

در ابتدا به تفاوت پیدا کردن کار در قبرس شمالی و جنوبی می‌پردازیم. برای کار در قبرس شمالی می‌بایست با روش‌های دیگر وارد جزیره شده و سپس به جستجوی شغل پرداخته و ویزای آن را دریافت نمایید. باید دقت کنید قبل از صدور ویزای کار می ‌بایست یک مرتبه از جزیره خارج شوید. اما در قبرس جنوبی می‌بایست قبل از ورود به جزیره کارفرما برای شما ویزای کار صادر کند.

تفاوت دیگر در پرداخت حقوق و هزینه‌های زندگی می‌باشد. در قبرس شمالی هزینه‌های زندگی به لیر می‌باشد، بنابراین حقوق نیز به لیر می‌باشد، اما بعضی از مشاغل حقوق خود را به ارزهای دیگر مانند دلار و پوند پرداخت می‌کنند که همین موضوع باعث سود بسیار زیادی برای کارمند می‌شود. در قبرس هزینه زندگی به یورو بوده و حقوق‌ها نیز به یورو پرداخت می‌شود.

با دریافت ویزای کاری مشمول بیمه درمان رایگان شده و می‌توانید خود و خانوده از خدمات آن بهره‌مند شوید. 

 داشتن زبان انگلیسی برای هردو کشور یا ترکی برای قبرس شمالی و یونانی برای قبرس جنوبی الزامی است

سوالات متداول

برخی از سوالات متداول کاربران پل قبرس که شاید سوال شما هم باشد

مفتخریم که اعلام کنیم تنها شرکت مهاجرتی با دو شعبه در قبرس شمالی و قبرس جنوبی هستیم. شما با خیال راحت از طریق شرکت ما، می‌توانید به قبرس شمالی یا جنوبی مهاجرت کاری داشته باشید.

در قبرس شمالی زبان رسمی ترکی و در قبرس جنوبی یونانی است. از طرفی در قبرس جنوبی حقوق و هزینه های زندگی به یورو و در قبرس شمالی به لیر می باشد.

شرکت ما با همکاری مجرب‌ترین مشاوران و کارشناسان در زمینه مهاجرت تحصیلی، آماده ارائه بهترین خدمات از مشاوره تحصیلی تا اقامت شما در قبرس شمالی و قبرس جنوبی می‌باشد. همچنین دریافت پذیرش دانشگاهی بدون هیچ هزینه‌ای دریافت می‌شود.

مزایای زیادی برای مهاجرت تحصیلی به قبرس وجود دارد که برخی از آنان عبارتند از: قبرس دارای امنیت بالایی برای زندگی است، از لحاظ فرهنگی به ایران نزدیک است، آب و هوای عالی، سیستم درمانی پیشرفته، سیستم آموزشی مطابق با استانداردهای جهانی و...

متاسفانه امکان تحصیل و کار به صورت همزمان وجود ندارد و هر مهاجر می‌بایست یکی از ویزاهای کاری یا تحصیلی رو اخذ نماید.

شرکت ما دارای مجوز از دولت قبرس است و همچنین دارای 4دفتر در شهرهای مختلف ایزان می‌باشد. همچنین برای دریافت پذیرش دانشگاهی هیچ هزینه‌ای از متقاضیان دریافت نمی‌گردد مه همین موضوع باعث اعتماد بیشتر می‌گردد. 

مقایسه آگهی ها

مقایسه
طراحی توسط رحمان وب